A reklámajándék készítés különböző fajtái
Nem könnyű megtervezni egy olyan kampányt, amiben nagy szerep jut a reklámajándékoknak, hiszen elsősorban ezek lesznek azok a tárgyak, amik valamilyen módon jelképezik az adott vállalat elhivatottságát, cégpolitikáját, gondolkodásmódját.
A reklámajándék készítés lehet direkt, illetve indirekt. A direkt csoportba tartozó ajándékok nemcsak a céget, de az adott terméket is népszerűsítik és ezeket maga a vállalat állítja elő.
A reklámajándék készítés indirekt módja pedig olyan ajándéktárgyakra terjed ki, amiken szerepel a cég logója, tehát reklámfelületként kerülnek felhasználásra és ezeket már általában nem az adott cég gyártja.
Meg kell határozni az reklámajándék készítés célját, mert csak így lehet elérni a megfelelő végeredményt. Szintén fontos elemezni a célcsoportot, hiszen az a leginkább lényeges ilyenkor, hogy az ajándéktárgyak hasznosak legyenek a felhasználóknak. Egy jól megtervezett stratégiával ,rengeteg potenciális ügyfél érdeklődését fel lehet kelteni, ezért ez egy nagyszerű módszer, amennyiben megfelelően van kivitelezve a reklámajándék készítés.