Jegyzettömb

A notesz egy fogyóeszköz. Teljesen mindegy, hogy hány darabot csináltattak belőle, hány partnernek, ügyfélnek adott a cégvezető, ügyintéző ajándékba, ebből mindig érdemes készleten tartani. Mivel a jegyzettömb ennyire felkapott, nem ajánlatos a boltban kapható egyszerű kivitelűt ajándékozni. Érdemes olyat választani, amin szerepel a cég logója vagy az egyik szolgáltatására utaló felirat. Vitathatatlan, hogy ez az eszköz sokáig marad a kíváncsi tekintetek előterében.

Éppen emiatt a vállalkozást, annak akciós termékeit hosszú időn át, passzívan reklámozhatja. A jegyzettömb sikeressége pedig éppen ebben rejlik, hogy nem erőltetve, kényszerítve reklámoz valamit, hanem csak úgy természetesen. A sikere még ahhoz is köthető, hogy erre a kiegészítőre minden irodában hatalmas szükség van. A jegyzettömb tárgyra igenis nagy a kereslet. A reklámozással foglalkozó szakemberek egyetértenek abban, hogy a jegyzettömb kitűnően alkalmas arra, hogy egy logóval, emblémával hívja fel valamire a figyelmet. Senki sem tagadja, hogy ez a produktum egy nagyszerű találmány.