Hatékony megoldás a konvencionális irodabérléssel szemben
Vállalkozásunk működtetése roppant költséges – a gyakorta előforduló váratlan kiadásokról, fejlesztésekkel kapcsolatos beruházásokról nem is beszélve. A kiadások racionizálása és folyamatok áttekintése egyértelműen hosszú távú sikereinket alapozhatja meg, így hasznos, ha mihamarabb górcső alá vesszük kiadásainkat és közelebbről megvizsgáljuk, miként csoportosíthatjuk költséghatékonyan azokat.
Az irodabérléssel járó kiadásait is érdemesebb közelebbről megvizsgálnunk. A tanulmányozás során azt tapasztalhatjuk, hogy számos kiadás a bérlésből és az irodafenntartásból származik. Napjainkban méltán elterjedt, egyre nagyobb népszerűségnek örvendő szolgáltatott irodák és székhelyszolgáltatók költséghatékony alternatívát kínálnak az irodabérlés kapcsán.
A Regus székhelyszolgáltató például magas presztízsértékkel bíró címeken kínál vállalkozásunk számára üzleti címet és virtuális iroda szolgáltatást, ezáltal a fizikai iroda mindennemű előnyét úgy élvezhetjük, hogy nem költünk a hagyományos irodákkal járó folyamatosan keletkező plusz kiadásokra. A Regus szolgáltatott irodái korszerű infrastruktúrával felszereltek, rendelkeznek telefonvonallal, szélessávú internettel és sok egyéb igényelhető kiegészítő szolgáltatással.
A Regus által kínált szolgáltatott irodákba való költözés során nem szükséges jelentős beruházást vállalnunk vállalatunk vagy részlegünk piaci megerősítéséért. A testre szabott szerződési időtartam és a rugalmas, modern munkavégzés komolyabb elköteleződés nélkül megvalósítható a Regus támogatása által. Az üzemeltetéssel járó adminisztratív feladatok és kezdeti beruházások sem nehezedik a vállunkra, akár azonnal munkába állhatunk. A konvencionális irodabérléssel járó kiadások lefaragása által költséghatékonyabban irányíthatjuk vállalkozásunk több profitot termelve.