A PR cikk linképítés lehet a siker záloga
A keresőoptimalizálás elterjedt marketinges eszköz, hiszen ennek segítségével könnyen elérhetjük a cégünk célcsoportját az interneten. A linképítés hasznos módszer arra, hogy a honlapunk az adott keresőszavakra a Google találati listájának élére kerüljön. Mivel tudjuk azt, hogy a keresők általában csak a találati lista első oldalát nézik meg és azon belül is leginkább a top 3 találatot, ezért érdemes kihasználni ezt a lehetőséget.
A linképítés két típusa jól elkülöníthető egymástól, ugyanis az egyik csoportba a katalógus linkek, a másik csoportba pedig a prémium cikkek tartoznak. A katalógus linkek általában 300 karaktert tartalmazó egyedi szövegek, amelyek tartalmazzák a megadott kulcsszavakat. A prémium cikkek 1600 leütéses cikkek, amelyek szintén tartalmazzák a megadott kulcsszavakat.
A linképítés két típusa különböző csomagokban található meg és az árak is különbözőek. Az épített linkek garanciát élveznek, ezért ha megszűnik az a katalógus, ahová bekerült a katalógus link vagy prémium cikk, azok másik katalógusba újra bekerülnek. Érdemes továbbá megemlíteni még a PR cikk linképítés lehetőségét. Manapság ez az, ami a leginkább elterjedt és valóban nagy sikerrel kecsegtet. Egy olyan professzionális megoldásról van szó, aminek eredménye gyorsan érezhetővé válik.
Amit érdemes tudni a PR cikk linképítés előtt
Mielőtt bárki belevág, érdemes kicsit részletesebben utánanéznie a dolgoknak. Maga a linképítés fontossága egyre jobban érezhető. Bár önmagában ez csak egy, a számos tényező közül, amit figyelembe vesz a Google keresőmotor, de azért igen meghatározó tud lenni. Köztudott, hogy minél több hivatkozás érkezik egy adott oldalra, azt annál elismertebbnek, keresettebbnek tűnik.
Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy bármilyen külső hivatkozás megfelel a célnak. Előfordulhat, hogy valaki felajánl olyan lehetőséget, hogy biztosít linkeket, de ezek olyan oldalakról fognak származni, amiket a keresőmotor már ismer és tudja, hogy úgynevezett farmok és az egész lényege a manipuláció.
Tehát, ha PR cikk linképítés helyett, valaki inkább ebbe az olcsóbb lehetőségbe fektet, akkor könnyen azt érheti el, hogy olyan büntetést kap, ami akár teljes visszasorolással jár, így nem lesz más esélye, mint egy teljesen új oldalt felépítenie.
PR cikk linképítés profi kezekben
A SEO 101 csapata olyan megoldásokat kínál, amivel garantáltan jól jár. Nem egyszerűen csak hivatkozások lesznek valahol elhelyezve, mert a PR cikk linképítés lényeges eleme a megfelelő tartalomba való beágyazódás.
A több ezer leütéses releváns szövegkörnyezet pedig mindig a megfelelő kulcsszavakra íródik. Voltaképpen kap egy kiváló cikket, ami már önmagában hasznos információkat tartalmaz az adott termékről, szolgáltatásról és ez kikerül egy igen látogatott oldalra, ahol sokan olvassák.
A PR cikk linképítés tehát direkt és indirekt módon egyaránt fogja vonzani a látogatókat. Ami pedig a keresőmotort illeti, az többszörösen díjazza majd ez a munkát, mert minden olvasással eltöltött idő azt fogja visszajelezni, hogy egy valóban hiteles felület rejlik a hivatkozás mélyén.
Mennyi idő alatt térül meg a PR cikk linképítés?
Amennyiben elhatározta magát a PR cikk linképítés mellett, azonnal felmerülhetnek Önben az olyan újabb kérdések, hogy mennyi idő alatt térül meg és pontosan mekkora költséggel jár mindez? A pontos árakról a SEO 101 weboldalán tájékozódhat.
A rendelt mennyiség függvényében változhatnak a költségek. Ami pedig az időtartamot illeti, nincs azonnali eredmény. Bár a PR cikk linképítés következtében nagy valószínűséggel a látogatók száma megugrik, mivel olyan helyre kerül a tartalom, ahol sokan olvashatják. Ugyanakkor, maga a keresőmotorban előre való sorolás csak hónapokkal később várható.
Fontos, hogy nem állhat meg egyetlen PR cikk linképítés után. A hatás csak úgy marad meg és javítható, amennyiben rendszeresen folytatódik a befektetés, ezért azt illessze be a kiadásaiba! Ezzel a lehetőséggel nemcsak Ön, hanem más cégek is élnek, így a verseny folyamatos. Tapasztalja meg a gyakorlatban a linkek potenciális erejét, majd pedig tegye ezzel sikeresebbé a vállalkozását! Ne halogassa sokáig a döntést, vágjon bele mielőbb!