A Fossil karórák megváltoztatták a stílus világát
Amikor az időmérőt még kizárólag funkcionális tárgyaknak tekintették, megjelent egy cég, ami csak a dizájnra is támaszkodott és ennek köszönhetően széles körben ismertté vált. A Fossil karórák Amerikából indultak útnak 1984-ben. A márka megkülönböztető tulajdonsága a sportos, színes és rendhagyó modellek tervezése volt, szemben a piacon bemutatott klasszikus japán és svájci termékekkel. A 90-es évek végén a márkanév alatt már ruházatot és ékszereket is gyártottak. A további fejlesztéseknek nagy lendületet adott, amikor 2001-ben a Zodiac és a Burberry is megvásárolta a Fossil karórák védjegyét. Később a The Walt Disney Company, a DKNY, a Diesel, a Michael Kors, a Marc Jacobs, az Emporio Armani és a Philippe Starck cégekkel is megállapodásokat kötöttek az időmérők kizárólagos gyártására. A vállalat azóta is szüntelenül újabbnál-újabb kollekciókat dolgoz ki és egyre több formabontó megoldást kínál. A Fossil karórák eladásai évente 50%-kal növekednek az előző évhez képest és a boltok száma világszerte meghaladja a 400-at.